Friday, November 30, 2012

Si ta lexojme Kur'anin?


Pyetje:

A eshte e lejuar per nje grua te lexoje Kuranin ne heshtje?
Apo duhet ta lexoje ate me ze te larte dhe ngadale?


Shejkh Muhamed Ibn Salih El Uthejmin:


Leximi i Kuranit ngadale nuk eshte i detyrueshem, as per meshkujt 
e as per femrat, por duke bere keshtu konsiderohet te jete 
nje nder virtytet e leximit (te Kuranit).


Nder format me te mira te leximit eshte qe dikush e ben kete (pra lexon) 
ngadale dhe mendon per kuptimin e tij dhe arrin ta kuptoje ate. Dikush 
mund ta lexoje ate me shpejt me kusht qe asnje nga shkronjat 
te anashkalohet (pa u lexuar). 


Sa per leximin me ze te larte apo ne heshtje, kjo varet nga personi: 
ne qofte se ndihet me i vemendshem dhe i perqendruar duke lexuar me ze 
te larte, ai duhet te lexoje me ze te larte, por per aq kohe sa ai nuk eshte 
duke shqetesuar dikend. Nese ai ndihet me i vemendshem dhe i perqendruar 
gjate leximit ne heshtje, atehere ai duhet te lexoje ne heshtje. Dhe ne qofte 
se te dyja (rastet) jane njesoj, ai mund te zgjedhe si deshiron ai.






Shkaqet e ngurtesimit te zemres dhe si te shpetosh nga kjo?


Pyetje:

Si t'i shpetoje nje person ngurtesimit te zemres 
dhe cilat jane shkaqet e kesaj?


Shejkh Abdul'Aziz Ibn Baz:


Gjerat qe shkaktojne ngurtesim te zemres jane mekatet dhe mosbindja, 
(te qenit) i pavemendshem vazhdueshem (dmth ndaj perkujtimit te Allahut) 
dhe shoqeruar nga shkujdesja dhe mekatet e turpshme. Te gjitha keto 
(sjellje) te prishura shkaktojne ngurtesimin e zemres.

Sa per zbutjen, pasterine dhe qetesine e zemres, atehere kjo arrihet me ane 
te bindjes ndaj Allahut (Azze ue Xhel), duke u shoqeruar me te drejtet 
dhe konservimin e kohes me perkujtimin e Allahut, leximin e Kuranit 
dhe kerkimin e faljes.

Kushdo qe e ruan kohen e tij per (shfrytezimin e saj) per perkujtimin e Allahut, 
leximin e Kuranit, dhe duke u shoqeruar me te drejtet dhe te qendroje larg nga 
te shkujdesurit dhe te keqinjte, atehere zemra e tij do te jete me te vertete 
shendetshme dhe e bute.


Allahu, me i larti ka thene:

"Vertet, me permendjen e Allahut 
zemrat qetesohen." {S. er-Rad 28}



Mexhmu' Fetaua ue Mekalat Ibn Baz (vell.5)


Recitim i bukur i sures ez-Zumer {53-70}


Recitim shume i bukur Kurani
suretu ez-Zumer {53-70}
nga Ahmed Abid







Me te miret nga ju jane ata qe jane me te mire per familjet e tyre!


Imami Muhamed Ibn Salih el-Uthejmin (Allahu e meshirofte) 
komentoi mbi thenien e Pejgamberit (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem):


"Me te miret nga ju jane ata qe jane me te mire 
per familjet e tyre."


Shejkhu (Allahu e meshirofte) ka thene:


"Me te miret e njerezve jane ata te cilet jane me te mire per familjet e tyre.
Kjo eshte per shkak se te afermit jane ata te cilet kane me shume te drejte
per trajtim te mire. Prandaj, nese ka ndonje te mire tek ju, atehere le te jete
familja juaj e para e atyre qe perfitojne nga kjo e mire. 

Kjo eshte e kunderta e asaj qe bejne njerezit sot. Ju do te gjeni ate (nje person) 
te jete njeri i cili ka karakter te keq me familjen e tij, por ai ka karakter te mire 
me te tjere pos tyre. Ky eshte nje gabimi madh. Familja juaj ka me shume 
te drejte te trajtohet me miresi. Kjo eshte sepse ata jane me ju naten dhe diten, 
ne jeten private dhe ne publik. Nese dicka ju godet ju, ata jane prekur 
se bashku me ju. Nese ju jeni te lumtur, ata jane te lumtur. Nese ju jeni 
te trishtuar, ata jane te trishtuar. Prandaj, le te jene mardheniet tuaja me ta 
me mire se mardheniet tuaja me te huajt. 

Me te miret e njerezve jane ata te cilet jane me te mire per familjet e tyre. 
Lusim Allahun te na e plotesoje mua dhe Muslimaneve Imanin (besimin) 
dhe se Ai na ben ne me te miret prej roberve te Allahut ne lidhje 
me familjet tona dhe ata qe kane te drejta mbi ne."


Burimi: Shpjegimi i Rijadus-Salihin


Sunday, November 25, 2012

Gruaja muslimane nuk del jashte shtepise se saj pa pasur nevoje!


Ummu  Seleme  es-Selefijeh  (Allahu e ruajte)  ka  thene:


Edhe pse islami i ka dhene gruas shume te drejta, kjo nuk do te thote 
se i ka dhene liri te pakufizuar, ne ceshtjen e hyrjes (ne shtepi), 
dalja jashte (shtepie), duke bere nje shfaqje te verberuar prej vetes, 
jashte ne publik, dhe perzjerjen me burrin.


Perkundrazi, Islami e ka ndaluar ceshtjen e largimit nga shtepia 
me teprice, pa pasur nevoje.


Allahu ka thene :

Dhe rrini ne shtepite tuaja e mos shfaqni bukurine tuaj si shfaqej 
ne injorancen e hershme...
{Suretu ahzabe 33}


Burimi: 
Tehdhir El-Feta el-min A'fifah Telbisat Ez-Zindani Khabithah nga Ummu Seleme 
es-Selefijeh me theIshraf dhe Takdim të El-Imam Ebu Abdir Rahman Mukbil bin Hadi 
(Allahu e mëshiroftë) fq. 83



Nikabi vetem per grate e Arabise apo per te gjitha?


Pyetje:

Une kam lexuar nje prej broshurave te ndershme tuajat e titulluar 
"El-Sufur uel-Hixhab", ne te cilen ju keni permendur qe mbulimi i fytyres 
dhe i duarve eshte nje Farz (detyrim) i padiskutueshem. 

Prandaj, kam pyetur disa prej nxenesve te dijes te cilet mendojne se
fytyra dhe duart nuk jane auret (pjeset e trupit qe duhen te mbulohen 
ne publik), dhe ata kane cituar disa hadithe ne mbeshtetje (te ketij 
mendimi). Une gjithashtu e kam lexuar kete ne librin e titulluar 
(Hixhab El-Mar'ah El-Muslimah" nga Muhadithi Nasir El-Din El-Albani.

Per me teper, mua gjithashtu me eshte thene se detyrimi i hixhabit eshte 
i kufizuar per grate e Gadishullit Arabik me teper se femrat e tjera, kjo 
eshte permendur ne menyre specifike nga nje profesor ne Universitetin 
Mbreti Abdul'Aziz i quajtur Hasan Ejub, gjate vizites se tij ne Khartum 
vitin e kaluar. 

A do te thote kjo se ne jemi mekatare nese braktisim kete praktike,
dhe cfare i diferencon grate e Gadishullit Arabik nga grate e tjera?


Pergjigje:

Mendimi i sakte eshte se fytyra dhe duart e gruas jane Auret 
(pjese te trupit te cilat duhen mbuluar) 

dhe nuk ka dallim ne kete aspekt mes grave te El-Xhazirah 
dhe grave te tjera muslimane, 

per Sheriatin (Legjislacionin Islam) vendimet jane universale 
dhe nuk ka asnje deshmi qe tregon ndonje specifikim aq sa dime. 

Allahu na dhente sukses. 
Paqja dhe bekimet qofshin mbi Pejgamberin tone Muhamed, 
familjen dhe shoket e tij. 


Komisioni i perhershem per kerkime dhe fet'ua


Tuesday, November 20, 2012

Mbulesa Islame - Shejkh Uthejmini

Pyetje:

Cila eshte Mbulesa Islame?


Shejkh Muhamed Ibn Salih el-Uthejmin:

Mbulesa Islame per gruan eshte te mbuloje cdogje qe eshte e ndaluar per te, 
qe te ekspozoje. Qe eshte, ajo mbulon cdogje qe ajo duhet te mbuloje. 

Pjesa e pare e trupit qe ajo duhet te mbuloje eshte fytyra e saj. Ajo eshte 
burimi i tundimit dhe origjina qe njerezit e deshirojne ate. 
Per kete arsye, gruaja duhet ta mbuloje fytyren e saj perpara atyre 
meshkujve qe nuk jane mahrem.

Sa per ata te cilet pretendojne se mbulesa islame eshte te mbulosh koken, 
supet, kurrizin, kembet, kercirin, dhe parakrahet, duke e lejuar ate qe te 
zbuloje fytyren dhe duart e saj, ky eshte nje pretendim shume i habitshem.

Kjo eshte sepse eshte e mirenjohur qe burimi i tundimit dhe i kerkimit eshte 
fytyra. Si mund te thote dikush qe Sheriati nuk e ka lejuar ekspozimin 
e kembeve te gruas ndersa ai e lejon ate te zbuloje fytyren e saj? 
Nuk eshte e mundur qe te jete ne Sheriatin e famshem, te urte e fisnik 
nje kontradikte. Por te gjithe e dine se tundimi nga zbulimi i fytyres eshte 
shume me i madh se tundimi qe rezulton nga zbulimi i kembeve. 
Te gjithe e dine gjithashtu se aspekti me i kerkuar i gruas 
per meshkujt eshte fytyra. 

Nese ju i thoni dhenderit te ardhshem se fytyra e gruas eshte e shpifur 
por kembet e saj jane te bukura, ai nuk do ta propozonte nje grua te tille. 
Mirepo, nese ju i thoni atij qe fytyra e saj ishte e bukur por duart e saj, 
shuplakat ose kercinjte ishin me pak te bukura, ai perseri do ta propozonte 
ate. Nga kjo mund te konstatohet se fytyra eshte gjeja e pare 
qe duhet te jete e mbuluar. 

Ka gjithashtu deshmi nga Libri i Allahut dhe Sunneti i Profetit
tone (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem). Ka gjithashtu deklarata nga shoket 
(e te Derguarit), Imamet udheheqes dhe dijetaret e medhenj te Islamit 
qe tregojne se eshte obligim (detyrim) per gruan te mbuloje te gjithe 
trupin e saj ne prezencen e meshkujve qe nuk i ka mahrem. Kjo padyshim 
tregon se eshte obligim mbi gruan te mbuloje fytyren e saj perpara meshkujve 
te tille. Megjithate, ky nuk eshte vendi (i duhur) per te cituar te gjitha 
ato autoritete. Dhe Allahu e di me se miri.


Fet'ua nga shejkh Salih el Uthejmin


Wednesday, November 7, 2012

Daveti është Xhihad në Rrugë të Allahut!

Pyetja:

A eshte daveti, shkuarja ne vendet e qafirave 
dhe ne vendet e muslimaneve dhe perhapja e Sunetit 
prej Xhihadit ne Rruge te Allahut?


Shejkh Salih el Feuzan:

Po, kjo eshte prej Xhihadit, madje kjo vjen para Xhihadit,
thirrja per tek Allahu i paraprin Xhihadit.
Thirrja per tek Allahu vjen e para, pastaj vjen Xhihadi.
S'ka dyshim qe kjo eshte prej llojeve me te mira te Xhihadit. Po.


Fet'ua nga shejkh Salih el Feuzan
Kontrolloi nga arabishtja: Ebu Akil


Daveti është Xhihad në Rrugë të Allahut





Fet'ua nga shejkh Salih el Feuzan


Keshilla e shejkh Bazmulit per ata qe shpenzojne shume kohe ne internet!


Pyetje:

Disa nga muslimanet shkojne ne internet cdo dite, me ore te tera, 
duke biseduar me miqte e tyre ne dhomat e chatit (faqet ku bisedojne). 
Si rezultat i kesaj, disa prej tyre vonojne namazin, dhe disa (nga njerezit) 
kane nderprere shkuarjen ne xhami per namazin me xhemat. 
Cila eshte keshilla juaj per ta?


Shejkh Muhamed Umer Bazmul:

Allahu i Madheruar dhe i Lartesuar, ka thene rreth namazit:

"..vertet namazi eshte obligim per besimtaret ne kohe te caktuar."  
S.Nisa 103

Pra, muslimani duhet t'i ofroje namazet e tij brenda kohes qe Sheriati 
ka percaktuar. Ne nje hadith te te Derguarit (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem), 
kur ai mesoi nje njeri per namazet (se duhet) te ofrohen ne kohen e fillimit 
(gjate) nje dite, dhe pastaj i mesoi atij  (se namazet) ne kohet e fundit 
mund te ofrohen diten tjeter, ai tha:

"Namazi eshte (per t'u ofruar) midis ketyre dy (koheve).
{Sahih Muslim 1390-1393} 

Pra, ai i cili nuk i ofron namazet e tij ne kohen e duhur, atehere ai ka rene 
ne dicka te ndaluar, (ne) nje prej mekateve te medha. Dhe ne qofte se ai 
ka vonuar namazin pertej kohes se vet teresisht me asnje justifikim legjitim, 
atehere ai do te perfshihet ne ata qe i Derguari (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem) 
permendi kur ai tha:

"..Kushdo qe ka braktisur namazin, atehere me te vertete ai ka mohuar.
{Sahih Sunen et-Tirmidhi 2621}

Kjo eshte per shkak te braktisjes se namazit qellimisht, pa asnje 
justifikim legjitim, kjo eshte konsideruar braktisje e namazit. 
I Derguari (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem) ka thene:

""Marrëveshja mes nesh dhe atyre është namazi, keshtu qe kushdo qe 
e ka braktisur namazin, atehere me te vertete ai ka mohuar.
{Sahih el Bukhari 6412}

Nga menyrat e ndryshme qe jane konsideruar braktisje e namazit eshte 
ta vonosh ate deri sa koha e tij ka mbaruar pa asnje justifikim ligjor. 
Te jesh i zene duke folur me njerezit rreth gjerave qe nuk jane urgjente 
nuk eshte nje justifikim ligjor. Muslimani duhet te jete ai qe e ruan me kujdes 
kalimin e kohes se tij. Ai duhet t'i perdore ditet e jetes se tij, ne dobi te tij. 
Ai nuk duhet te lejoje kalimin e kohes e tij, pervecse ne nje menyre 
te dobishme. Profeti (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem) ka thene:

"Jane dy miresi me te cilat jane mashtruar shumica e njerezve: 
shendeti dhe koha e lire." {Sahih el-Bukhari 6412}

Keshtu pra, koha e lire eshte nje miresi. Nese ju nuk e perdorni ate (kohen 
e lire) per ate (çka) qe do te perfitoni ju ne boten tjeter, atehere ju keni 
keqperdorur kete miresi qëkur ju shkaktuat humbjen e mundesise tuaj per 
te perfituar prej saj. Ne nje hadith tjeter:

"Nuk do të largohet robi para Zotit të vet, përderisa pyetet per kater 
gjera: per jeten se si e kaloi, per rinine ne çka e harxhoi, per pasurine 
si e fitoi dhe ku e shpenzoi, dhe çka beri kur diçka mesoi."
{Sahih Sunen et-Tirmidhi 2416-2417} 

Keshtu ai do te pyetet ne lidhje me jeten e tij. Dhe gjithashtu eshte thene:

"Shfrytezo pese (gjera) para pese (te tjerave): kohen e lire perpara se 
te beheni i zene, jeten para vdekjes, shendetin para semundjes..."

Dhe ka shume deklarata te tjera nga muslimanet e hershem qe jane 
inkurajime per muslimanin ta mbikqyre nga afer kalimin e kohes se tij 
dhe te mos ta humbase ate.

Prandaj nese kjo eshte ajo qe eshte thene vetem ne lidhje me kohen 
e humbur, atehere cfare (mund te thuhet) rreth dikujt i cili e humb kohen 
dhe neglizhon obligimet Islame? Ai e preokupon veten duke folur ne internet 
ne dhomat e chatit, dhe pastaj humb kohen e namazeve, nuk i fal ato ne 
kohen e duhur.  Ai e shperfill teresisht namazin me xhemat, ose ndoshta 
e neglizhon ate here pas here. Ky person eshte  nje mekatar, dhe ai ka 
rene ne nje nga mekatet e medha, pasi qe i Derguari 
(sal-lAllahu alejhi ue sel-lem) ka thene:

"..Kushdo qe ka braktisur namazin, atehere me te vertete ai ka mohuar.
{Sahih Sunen et-Tirmidhi 2621}

Dhe padyshim, ai eshte i perfshire ne kete hadith. Kufri (mosbesimi) duke 
u referuar ne kete hadith eshte dy llojesh. Nese nje musliman pranon se 
namazi eshte obligim per ate, por ai vepron me pertese ne menyren 
e pershkruar ketu, atehere kufri i tij eshte forma me e vogel e kufrit. 
Fjala kufer ketu nenkupton nje veper te madhe te mosbindjes, pasi 
asnje mekat nuk eshte i referuar si kufer, pervec atij qe eshte 
nga mekatet e medha.

Pra, keshilla ime per kete vella dhe ata si ai, eshte se ata duhet t'i frikesohen 
Allahut ne lidhje me kohen e tyre dhe jeten e tyre, dhe se ata duhet 
ta kalojne kohen e tyre duke perfituar ne bindje ndaj Allahut, te Fuqishmit 
dhe te Madherishmit. Ata nuk duhet te lene pas dore obligimet e tyre, pasi 
ata do te jene pergjegjes per te gjitha ato, ne Diten e Gjykimit 
dhe Allahu e di me se miri.

Shejkh Muhamed Umer Bazmul


Gjykimi mbi permendjen e gabimeve ballë për ballë!


Pyetja:

A eshte e lejuar per dike qe ta njoftoje drejtperdrejte dike tjeter 
ne lidhje me defektet e tij?


Pergjigje:

Eshte e lejuar nese ajo behet me butesi dhe me qellimin e dhenies 
keshille, ne menyre qe nje person i tille te mund te parandalohet 
nga berja e nje gabimi. Nga ana tjeter, eshte e palejuar nese 
ajo behet nga synimi per te nencmuar apo (qe) te fyeje.

Allahu na dhente sukses. Paqja dhe meshira e Allahut qofshin 
mbi Pejgamberin tone Muhamed, familjen dhe shoket e tij!


Komisioni i perhershem per kerkime dhe fet'ua


Friday, November 2, 2012

Thirresit ulen me gra te zhveshura ne televizion per dauet!


Pyetja: 

Cili është komenti i juaj për atë që shohim nganjëherë në disa kanale 
satelitore, ku disa thirrësave ulen (në një vend, në emisione televizive) 
me gra dhe me thirrësa të shirkut e bidatit me justifikimin e lehtësimit 
(të gjërave) dhe mosmbyljes ndaj botës?


Shejkh Salih el Feuzan: 

Ata të cilët ulen me gra që zbulojnë fytyrat e tyre dhe shikojnë gjëra 
të ndaluara nuk janë thirrësa. Ku është thirrja (këtu)?
Kjo nuk është thirrje (da’uet).

Kjo është thirrje e përzier me gjëra të ndaluara.
Kjo është një thirrje që përmban rreziqe të shumta.

Thirrësi i vërtetë në rrugën e All-lahut nuk ulet në këto tubime (emisione).
All-llahu i Lartësuar thotë: 

Dhe kur ti i sheh ata të cilët zihen në biseda boshe për Vargjet Tona 
të Kur’anit duke i përqeshur ato, rri larg prej tyre deri sa të kalojnë 
në një çështje tjetër...” 
 El-En’aam: 68.


Fet'ua nga shejkh Salih el Feuzan
Kontrolloi nga arabishtja: Astrit Hoxha


Thirresit ulen me gra te zhveshura ne televizion per dauet!

Per te gjithe ata thirres qe ulen me gra 
te zhveshura ne televizion / intervista




Fet'ua nga shejkh Salih el Feuzan



Ne mbrojtje te Shejkh Reslanit!


Pyetesi:

O Shejkh, disa studente jane duke thene se Shejkh Muhamed Said Reslan
nuk eshte selefi, dhe kane dyshime rreth tij; ju lutem mund te na 
tregoni se cfare dini ju prej tij, o Shejkh?

Shejkh Ebu Jemin el-Mensuri: 

Une di vetem mire ne lidhje me te dhe se ai eshte Selefi. 
Une dua qe ju te degjoni dhe te kushtoni vemendje; 
Ebu AbduSelam, a jeni duke degjuar?

Pyetesi:

Po Shejkh; une jam duke degjuar.

Shejkh Ebu Jemin el-Mensuri: 

Asnjehere Allahu nuk e bekon nje dijetar apo nxenes dije me sukses
dhe njerezit marrin prej tij, pervec se do te kete (prej) atyre
qe jane xheloz dhe ziliqar, te cilet do te perpiqen ta nenvleftesojne
dhe te flasin keq per te. Vetem xhelozet dhe ziliqaret, te cilet nuk jane 
te njohur per dituri apo cdo lloj te (reputacionit) nderimit, flasin keq 
per te (Shejkh Reslanin). Une do te doja te perseris deklaraten time:

"Une di vetem mire ne lidhje me te (Shejkh Muhamed Said Reslan), 
dhe ata qe flasin keq per te, veprojne keshtu vetem nga xhelozia dhe zilia."


Shejkh Ebu Jemin el-Mensuri


Perkufizimi i Teuhidit dhe llojet e tij nga shejkh es-Sa'di


Pyetje:

Cili eshte perkufizimi i Teuhidit dhe cilat jane llojet e tij?

Pergjigje:

Perkufizimi i plote i Teuhidit qe perfshin te gjitha llojet e tij eshte:

a) Dituria dhe besimi i robit, njohja dhe besimi i tij ne Zotin e Tij
duke e vecuar me cdo atribut te persosmerise, dhe uniciteti 
(vecimi) i Tij ne te, b)dhe besimi qe nuk ka partner (shok) per 
Ate ne persosmerine e Tij dhe c) (besimi) se Ai mban (te drejten) 
e Uluhijes dhe Ubudijes (adhurimit, roberise), mbi te gjithe 
krijimin e Tij. Pas kesaj, te vecoje Ate me llojet e adhurimit.

Keshtu, tri lloje te Teuhidit hyjne ne kete perkufizim, i pari prej tyre eshte
Teuhid er-Rububije, i cili eshte njohja e Zotit duke e vecuar ne krijimin,
sigurimin, rregullimin dhe edukimin. 

E dyta, Teuhidi el-Esma ues-Sifat, i cili eshte te pohosh gjithcka qe Allahu 
ka pohuar per Veten e tij ose i Derguari i Tij, Muhamedi (paqja qofte mbi te) 
ka pohuar per Te, nga Emrat e bukur dhe cdo atribut (qe tregohet) nga keto 
emra, pa perngjasim, ose duke i perngjare atyre (te krijimit), dhe pa 
i shtremberuar ato apo mohuar ato. E treta, Teuhidi el-Ibadeh, i cili eshte
te vecosh vetem Allahun me te gjitha llojet e adhurimit dhe kategorite e tyre, 
dhe ti bësh ato vetem (per Allahun) dhe sinqerisht per Allahun pa bere askend 
si partner (shok) ne asgje prej tyre (adhurimeve).

Pra, keto jane kategorite e Teuhidit, nje rob nuk mund te jete Mu'uahid 
(njesues i vertete) pervec nese ai i mbahet fort atyre dhe vepron 
(ne pajtim) me to.


Fet'ua nga Imam el-Sa'di