Tuesday, August 7, 2012

Bisede telefonike midis shejkh Uthejminit dhe shejkh Albanit!


Shejkh Salih el-Uthejmin:


Me këtë rast unë dëshiroj të them se ne dëgjojmë gjëra që na mvishen neve, 
ose i mvishen Shejkhut tonë ‘Abdul-‘Azijz Ibn Baz, ose i mvishen 
Shejkh Nasirud-Din el-Albanit, 


sikur t’i shqyrtonim ato gjëra do të shohim se ato janë gënjeshtra. 
Ka gjasa të jenë gënjeshtra të qëllimta e ka gjasa që transmetuesi të ketë 
gabuar në kuptimin e tij ose gaboi në pyetjen e parashtruar, në bazë të së cilës 
u dha përgjigja, apo dukuri të tjera të kësaj natyre.


I telefonova Shejkhul-Albanit që ta pyes për gjendjen e tij shëndetsore 
dhe ai më thotë se është mirë. Ai më tha: “Më tha një burrë se kishte me vete 
një letër tënden për mua dhe unë i thashë atij që ta falej me mua xhumanë 
e kaluar, kurse ai tha: Nuk mundem, porse do të vijë të sjell letrën ditën e Shtunë.”


 Thotë Shejku (el-Albani): “A më ke shkruajtur ndonjë gjë?”

 Unë i thashë: Nuk të kam shkruajtur gjë, e nëse të vjen ajo letër dije se 
ajo nuk është nga unë.


Kështu pra, unë nuk e di ç’ka në atë letër! Në të mund të ketë fatkeqësi 
të shumta që s’i mbajnë dot as makinat, as anijet e as aeroplanët. Mirëpo ai 
ma tha këtë, kurse unë i thashë: O Shejkh! Njerëzit gënjejnë për mua dhe gënjejnë për të tjerë.


Ai tha: “Edhe për mua kanë gënjyer! Madje edhe kanë thënë 
se Shejkhul-Albani vdiq!!”

Unë i thashë: Ndoshta ata me vdekjen kanë për qëllim gjumin, se Allahu 
ta merr shpirtin natën dhe të zgjon ditën.


E rëndësishme.


Me të vërtetë njerëzit sajojnë fjalë dhe ua mveshin Ulemave. Mirëpo unë 
ju këshilloj për që çdo gjë që dëgjoni për mua dhe ju nuk e pëlqeni atë 
të më telefononi në mënyrë që ta verifikoni a është e saktë apo nuk është 
e saktë, se mundet që të jetë gënjeshtër. 
Ajo mundet edhe të jetë e vërtetë, porse unë kam pikëpamjen time të cilën transmetuesi nuk e di. 

Gjithashtu, nëse dëgjoni për dijetarët e tjerë gjëra që ju i urreni 
telefonojuni atyre dhe mos përhapni çdo gjë që thuhet.


Shejkh Salih el-Uthejmin
Kontrolloi nga arabishtja: Ebu Akil

No comments:

Post a Comment