Thursday, July 26, 2012

Falja e Teravive ne shtepi



Falja e Teravive ne shtepi
Referencat: Komiteti i Përhershëm për Kërkime shkencore dhe fetva 
(Pjesa nr.7; faqe nr.202) Al Ifta.org 


                                                         PYETJE:
  Muaji i Ramazanit ka ardhur dhe është koha për të ofruar Teravite 
(Namazi i vecante vullnetar i natës në Ramazan), është më mirë të shkojë 
dhe ta ndjeke atë në xhami (Xhamia) apo të ofrojë atë në shtëpi?


Unë nuk jam një imam (ai i cili e udhëheq namazin me xhemat), por një 
Ma'mum (personi i cili është udhëhequr nga një Imam në namaz). 
Unë dua të lexoj Kur'anin dhe preferoj recitimin sesa dëgjimin. 
A ka ndonjë mëkat në qoftë se unë i fal Teravite në shtëpi?



                                 PERGJIGJE: 
 Nuk ka mëkat për ju nëse ju i ofroni Teravite në shtëpi, 
sepse ajo është Nafile (namaz vullnetar). Megjithatë, është më mirë të falet 
me Imamin në xhami duke ndjekur shembullin e Pejgamberit (paqja qoftë 
mbi të) dhe Sahabët e tij (shokët e profetit, Allahu qoftë i kënaqur me ta). 


Kur Profeti (paqja qoftë mbi të), i udhehoqi sahabët e tij në Teravi në disa netë 
deri në fund te pjeses se pare të natës, njëri prej tyre i tha atij: Ne dëshirojmë 
që ju të na udhehiqni në namazin nafile për pjesën tjetër të natës.


Ai (paqja qoftë mbi të) u përgjigj: Kushdo që falet Kijam (namaz nate me 
deshire) me Imamin derisa ai mbaron, ajo do të regjistrohet për të sikur 
ka shpenzuar tërë natën në namaz. (Transmeton Ahmedi dhe hartuesit e Suneneve 
përmes një [zinxhiri te transmetuesve] sened të mirë nga hadithi i Ebu Dherit)


Allahu na dhente sukses! Paqja dhe bekimi qofshin mbi Pejgamberin tonë Muhamed, familjen e tij dhe shokët!


No comments:

Post a Comment