Thursday, July 18, 2013

Keshille per ate qe gjen pak bereqet ne kohen e tij!

Njeri nga Selefet njehere ka thene:

"Çdohere qe une kam rritur pjesen time te Kur'anit, koha ime do te rritej 
ne bereqet (ne miresi). Une vazhdova me rritjen deri sa pjesa ime e perditshme 
arriti ne dhjete xhuz (nje e treta e Kur'anit)."


Ibrahim Ibn AbdulUahid el-Makdisi ka thene, 
ndersa keshillonte ed-Dija el-Makdisin i cili synonte 
per te shkuar ne nje udhetim per te kerkuar dituri:


"Lexoni shume Kur'an dhe mos e braktisni ate, sepse vertete ajo qe ju doni te mesoni 
do te behet e lehte ne perputhje me sa lexoni."


Ed-Dija ka thene:

"Po ashtu une e kam vene re kete dhe e kam perjetuar shume. Nese une lexoja shume Kur'an pastaj degjoja shume Hadithe dhe i shkruaja te gjitha ato, do te ishte e lehte 
per mua, dhe nese une nuk lexoja atehere ajo do te behej e veshtire."





No comments:

Post a Comment