Friday, January 4, 2013

Tri fjale nga te cilat cdo musliman duhet te kete kujdes!


Ibn Kajim ka thene:


"Cdo musliman duhet te paralajmerohet nga tirania e:

UNE - TIME / IMJA - UNE POSEDOJ

Me te vertete keto tri fjale jane ato qe Iblisi (Shejtani), 
Faraoni dhe Karuni u sprovuan.


Iblisi tha:"Une jam me i mire se ai".
Faraoni tha:"Mbreteria e Egjiptit eshte e imja".
Karuni tha:"Kjo me eshte dhene mua vetem per shkak te diturise 
qe une posedoj".


Pra, ne lidhje me thenien e robit te Allahut -Une- atehere me e mira 
qe ai mund te pershkruhet me te eshte:

Une jam nje rob i cili mekaton, ben gabime, kerkon falje dhe e pranon kete.


Keshtu, ne lidhje me thenien -Time/Imja- dhe ato thenie ngjashem 
me ato eshte:

Mekatet e mia, krimet e mia, perulesia ime, dobesimi im dhe nenshtrimi.


Keshtu, ne lidhje me thenien -Une Posedoj-:

Me fal per gabimet e mia dhe ate qe e bej qellimisht, 
me shaka apo me seriozitet dhe une i posedoj te gjitha keto mangesi.


Marre nga "Za'ad el-Me'ad 2/475 - Nga Ibn Kajjim el-Xheuzijeh

No comments:

Post a Comment