Saturday, December 29, 2012

Ummu Sulejm ishte nje nga shembujt e mire nga sahabijat dhe nje nene e drejte!


Ummu Sulejm (Allahu qofte i kenaqur me te) pranoi Islamin dhe permendi se:

"Ebu Enes erdhi pasi kishte qene jashte dhe tha:

"Ti je bere e pafe".

Ajo u pergjigj duke thene:

"Une nuk u bera (e pafe), per me teper une e besoj ate njeri 
(Te Derguarin e Allahut)".

Ajo filloi te mesonte Enesin, ajo i thonte atij:"Thuaj:La ilahe il-lAllah!", 
thuaj:"Une deshmoj se Muhamedi eshte I Derguar i Allahut".

Enes ibn Malik (Allahu qofte i kenaqur me te) tha ashtu.

Babai i tij i tha asaj:

"Mos ma prish djalin tim".

Ajo iu pergjigj duke i thene:

"Ne te vertete une nuk jam duke e prishur ate."


Perfitimi nga kjo:

1. Shoket e Profetit urdheronin femijet e tyre me Teuhidin (njesimin) e Allahut 
dhe ndjekjen e Sunnetit te Profetit.

2. Kur nje prind pranon Islamin, prindi duhet te inkurajoje femijen 
per te thene dy deshmite e besimit.

3. Pergenjeshtrimi i atyre qe flasin keq per Islamin.

4. Mesimi i Islamit nuk i prish njerezit, por sjell korigjimin e popullit.

5. Armiqte e kaluar te Islamit kerkonin ta shuanin driten e Allahut me gojet e tyre 
duke folur keq per Islamin dhe duke shtremberuar imazhin e Islamit.

6. Armiqte e Islamit sot perdorin taktika, te cilat ata i kane mesuar nga te keqijat 
e paraardhesve kunder thirrjes se Islamit.

7. Urdheresa per te shpetuar veten dhe familjen nga Zjarri i Xhehenemit 
zbatohet nga Ummu Sulejm.

8. Ummu Sulejm ishte nje nga shembujt e mire nga sahabijat 
dhe nje nene e drejte.






No comments:

Post a Comment