Shejkh Abdul'Aziz el-Raxhhi
Nese nje grua kushtezon ne kohen e kontrates (se marteses)
qe (burri i saj i ardhshem) nuk do te martohet perseri
ndersa ai vazhdon te jete i martuar me te, atehere ky kusht eshte
i vlefshem, dhe asaj i lejohet te beje nje kusht te tille.
Keshtu qe nese ai martohet perseri, atehere ajo ka nje zgjidhje:
nese ajo deshiron -ajo mund te qendroje me te,
dhe nese ajo deshiron -ajo mund (ligjerisht) te ndahet nga ai.
Nese ajo kushtezon ne kohen e kontrates (se marteses) qe (burri i saj
i ardhshem) te ndahet nga gruaja e tij e pare, por ai nuk (pranon),
atehere (ne kete rast) atij nuk i kerkohet te veproje keshtu;
Arsyeja qe e ben kete kusht te pavlefshem eshte
per shkak te thenies se Profetit (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem):
"Nuk eshte e lejuar per nje grua te kerkoje divorcin e motres se saj
keshtu qe ajo mund te marr vendin e saj dhe te martohet;
Ajo nuk mund te kete me shume se cfare eshte caktuar per te"
(Sahih Muslim/1408, Musned Ahmed/2-489)
...keshtu ai ndaloi caktimin e ketij kushti:
Dhe (ne terma ligjore) nje ndalim arrin ne pavlefshmeri, keshtu
ky (hadith) nenkupton qe nje kusht i tille eshte vertet i pavlefshem.
Shejkh Abdul'Aziz el-Raxhhi
Takjid esh-Shauarid min el-Kauaid uel-Feuaid fq 284-285
No comments:
Post a Comment