Friday, November 2, 2012

Ne mbrojtje te Shejkh Reslanit!


Pyetesi:

O Shejkh, disa studente jane duke thene se Shejkh Muhamed Said Reslan
nuk eshte selefi, dhe kane dyshime rreth tij; ju lutem mund te na 
tregoni se cfare dini ju prej tij, o Shejkh?

Shejkh Ebu Jemin el-Mensuri: 

Une di vetem mire ne lidhje me te dhe se ai eshte Selefi. 
Une dua qe ju te degjoni dhe te kushtoni vemendje; 
Ebu AbduSelam, a jeni duke degjuar?

Pyetesi:

Po Shejkh; une jam duke degjuar.

Shejkh Ebu Jemin el-Mensuri: 

Asnjehere Allahu nuk e bekon nje dijetar apo nxenes dije me sukses
dhe njerezit marrin prej tij, pervec se do te kete (prej) atyre
qe jane xheloz dhe ziliqar, te cilet do te perpiqen ta nenvleftesojne
dhe te flasin keq per te. Vetem xhelozet dhe ziliqaret, te cilet nuk jane 
te njohur per dituri apo cdo lloj te (reputacionit) nderimit, flasin keq 
per te (Shejkh Reslanin). Une do te doja te perseris deklaraten time:

"Une di vetem mire ne lidhje me te (Shejkh Muhamed Said Reslan), 
dhe ata qe flasin keq per te, veprojne keshtu vetem nga xhelozia dhe zilia."


Shejkh Ebu Jemin el-Mensuri


No comments:

Post a Comment