Tuesday, April 23, 2013

Gruaja e Shejkh Albanit rahimehullah, Ummu el-Fadl, është pyetur..


Duke qenë gruaja e këtij dijetari fisnik, a keni parë se dituria e tij,
kërkimi i diturise dhe mësimi i njerëzve e ka larguar nga bashkëjetesa me ju,
si kreu i familjes suaj?


Ajo u përgjigj:


Unë ju falënderoj për ndjenjat tuaja të ngrohta dhe do te doja t'ju beja te ditur 
që kërkimi i diturise nuk do ta pengonte Shejhun nga kryerja e ndonjë prej detyrimeve 
të tij familjare. Përkundrazi,e kundërta ka qene e vërtetë. Sepse ai, Allahu e mëshiroftë, 
ishte kreu i një familje shembullore, duke bashkëpunuar me familjen e tij.


Dhe më besoni mua, biri im, ai me ndihmonte mua ne një pjese të madhe te punëve 
te shtëpisë tillë që unë do të ndihesha në siklet, do me vinte turp perpara tij 
për shkak të tyre.


 Keshtu qe që një herë ai ishte duke pastruar oborrin e shtepise me mua, 
për të cilin unë thashë: "O Shejh! Mos më turpëro mua perpara fqinjëve, ata do të thonë 
se ju jeni duke bërë punën e gruas suaj. '


Ai u përgjigj: 


"Kjo nuk është një turp. 
A nuk e dini ju se profeti sal-lAllahu alejhi  ue sel-lem,
ka qene në shërbim të familjes së tij? "



Referencat :


No comments:

Post a Comment